Atommal ma vagyunk két és fél évesek. Ennek örömére végre sikerült rendbe szednem az augusztus eleji nyaralásunk fotóit. Az idő azóta nagyon ősziesre fordult, így kicsit aktualitását vesztette a dolog, de visszaemlékezni egy utazásra bármikor jó érzéssel töltheti el az embert. Bár én szeretek mindig aktuális fotókat posztolni, és aktuális témákról írni. Már tavaly eldöntöttük, hogy idén Ausztriában fogunk nyaralni. Nem vagyok az a tengerpartos lány, sőt, bevallom annak ellenére, hogy a világ túlsó felén kétszer is jártam, tengerpartot még soha nem érintett a lábam. Magát a tengert is csak több ezer méteres magasságból láttam. Nem érzem, hogy lemaradtam volna bármiről is, jobban vonzzanak a hegyek, a folyók, erdők és patakok. Imádok sziklákon mászkálni, felderíteni a környéket, vagy éppen pisztrángokra “vadászni” az Alpok hűvös vizeiben. Óhajaimnak megfelelően éppen ezért célunk felé (Steyr – itt szálltunk meg) az Alpokon át mentünk, nem az autópályán. Sokszor megálltunk, amikor elsikítottam magam egy fehér sziklák között csobogó folyó láttán, vagy csak egy elénk táruló hatalmas hegy miatt. Várost nézni is szeretek, imádok részletekben elmerülni, fürkészni a helyi arcokat, az ottani portékát. Fotósként kicsit más az életünk. Nem telhet el úgy nyaralás, hogy azt nem örökítettük meg. Méghozzá jól. Atommal mi ezen a téren egy hullámhosszon vagyunk, mondhatni egy fotós pár vagyunk. Egyikünket sem zavarja, ha a másikra kell várni, mert az éppen egy ablakban dekkoló macskát örökít meg, vagy jeges patakot fotóz hosszú záridővel. Most sem volt ez másképp, szépen, kreatívan dokumentáltuk szerelmes utazásunk minden pillanatát. Sok állomás volt, például a Zöld-tó, Mariazell, Steyr, Hallstatt, Gmunden, Wels, Linz, és az Alpok nagy része. Be is vezetnélek titeket a részletekbe, lefelé görgetve velem tarthattok… 🙂

A L P O K

Z Ö L D – T Ó

Picture Picture
M A R I A Z E L L

Picture Picture Picture

T O V Á B B   A Z   A L P O K O N

S T E Y R
Steyr egy nagyon romantikus város, szép házakkal, fehér-köves folyóval, hangulatos utcákkal, vízbe nyúló reggelizős-stégekkel. Szívesen laknék itt, elragadó város!

Ú T   K Ö Z B E N

Picture Picture
H A L L S T A T T
Egyik legfontosabb és egyben legszebb állomásunk a festői szépségű Hallstatt volt. Hallstatt Európa egyik legszebb faluja, még a Kínaiak is lekoppintották. Nem tudom megmondani, hogy jártam e valaha ennyire gyönyörű helyen. Az itt lévő kis házikók mesébe illőek, minden rendezett, a hangulat kellemes, a kávézók aranyosak, a tóra és a hegyekre nagyon szép a kilátás. A házak között szűk lépcsők és ösvények vezetnek egyre feljebb. Néhány ház falához gyümölcsfák is simultak, körbekeretezve az ablakokat és az ajtókat. Soha nem láttam még ilyet, nagyon tetszett. Imádtam.

G M U N D E N

Picture Picture Picture Picture
W E L S – Á L L A T K E R T
Utolsó előtti napunkat Welsben töltöttük. Nem sok helyre jutottunk el, hiszen az ingyenes állatkertben teljesen bepörögtünk, több órán keresztül nyunyiztuk az állatokat, röhögtünk a mini majmokon és a párzó óriásteknősökön… 🙂 Mire minden élelőnyt megvizslattunk és lefotóztunk nagyon elfáradtunk, így visszaindultunk Steyrbe.

Picture Picture Picture Picture
L I N Z
Utolsó délutánunkat Linzben töltöttük. Hédereztünk kicsit a Duna partján, sétáltunk a városban, kávéztunk és beszélgettünk. Szeretem Ausztriát, szép élményeket kaptunk tőle, köszönjük…! 🙂